Amikor nem csak az íz számít.

Só, bors...és az a kis édes

Só, bors...és az a kis édes

Új lappal...

2014. szeptember 19. - Orsi Fözte

Örök elégedetlen vagyok :(

Így van ez ezzel a blogírással is. Amíg nem lesz tökéletes a forma, addig csalódott, dühös és egyben reménykedő és elszánt is vagyok.

Koncepciót akartam a blognak, hogy tényleg használható legyen. Hiszen ha csak egy jó receptet akarnánk, abból milliárdnyi található a neten. Szerettem volna ha a választás és segítségadás lehetősége lett volna előtérben. Sokáig gondolkodtam, és nem túlzás, de sokszor éjszakába nyúlóan agyaltam, hogyan is tudnám ezt megvalósítani?

Közben mindig egy kérdés kopogtatott bennem: "mit főzzek ma? "És az hogy ezt hallottam annyiszor, barátoktól, kolléganőktől, anyutól. És néha azt, hogy mi van otthon és mennyire kevés vagy sok az idejük.

Ezen a vonalon próbáltam elindulni. És most a következőre jutottam:

Egy olyan blogot szeretnék, ahol helye lenne a ráérős napokon elkészülő, a gyorsan összeüthető, a több napig is helytálló ételeknek. Látható lenne előre hogy kevés, általában otthon fellelhető hozzávalókból készül vagy két napos nagy bevásárlást kell szervezni hozzá :) És persze a Minden napi kenyerek és péksütik íze  is asztalra kerül.

Jó válogatást és jó étvágyat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhatars.blog.hu/api/trackback/id/tr626711269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása