Amikor nem csak az íz számít.

Só, bors...és az a kis édes

Só, bors...és az a kis édes

Sajtos virsli tésztába rejtve

2014. szeptember 22. - Orsi Fözte

 

a fini végeredmény

Mivel nekem is még tapasztalatokat és trükköket kell mástól ellesnem ezért az eredeti mű elkészítését mutatom meg.

Ezt a sütit Bettynél találtam. A formázást és a tésztát is nála néztem el. Annyi kiegészítést hozzátennék, hogy nekem kellett még egy kis folyadékkal kiegészíteni, mert elég kemény tésztát kaptam.

Amikor kisodortam a tésztát, a bemetszések vágása előtt, jó alaposan megkentem egy kis bazsalikommal elkevert mustárral, amit egy skandináv lakberendezési áruházban szerzek be rendszeresen.

Nagyon finom. És feldobható vele, akár a tészták is belsejükbe kenve, de a húsokhoz is bátran használható. Pl. mustáros tarjákhoz.

A kifli nekem kb 2 óra alatt kelt meg. És bár tudom most kezdem írni ezeket a recepteket, mégis jó tanács, hogy tényleg érdemes figyelni az élesztő frissességére.

Kb. 8-10 db lesz belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhatars.blog.hu/api/trackback/id/tr96719043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása